درب و پنجره دوجداره وین بست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1402
بازدید : 18
نویسنده : سئو سایت نوین

پنجره دوجداره یکی از نیازهای اصلی و مهم در صنعت ساخت و ساز می باشد. برخی از مسائلی که امروزه در ساخت و ساز با آن مواجه هستیم باعث شده است که انتخاب این نوع پجره ها و استفاده از آنها تبدیل به یک ضرورت شود. بحث های جلوگیری از هدر رفت انرژی، بحث های زیست محیطی، حفظ تعادل صدایی داخل خانه ها بواسطه شلوغی شهرها و معابر و … باعث شده است که نگاه صنعت ساختمان سازی به پنجره با نگاه قدیم قدیم متفاوت تر باشد. از دیرباز پنجره به چشم ساختمان برای روشنایی خانه در طول روز و نیز تبادل هوایی داخل و بیرون در نظر گرفته می شده است. هرچند طراحی و اجرای پنجره ها فارغ از این دو نکته در زیبایی ساختمان و معماری آن نقش به سزایی داشته است. 

امروزه با رشد صنعت و تکنولوژی مترال های مختلفی برای ساخت پنجره تولید شده است که با استفاده از آنها می توان پنجره های زیباتر، بادوام تر و پاسخگو به نیازهای امروز اسنان ها را ساخت. پنجره های دوجداره ایده ای است که در چند دهه اخیر ابداع شده اند و امروزه با استفاده از متریال های مختلفی ساخته و نصب می شوند. انواع پنجره دوجداره upvc ، پنجره آلومینیومی دوجداره، پنجره های دوجداره ترمال بریک ساخته شده از کرتین وال از این دسته هستند. شرکت درب و پنجره دوجداره وین بست به مدیریت مهندس حیدر زارعی از دیرباز در زمینه ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی ، آلومینیومی و ترمال بریک فعالیت داشته است. این شرکت با استفاده از تجربه و دانش خود، پنجره هایی با ظرافت و دقت، عمر طولانی و راحتی در استفاده طراحی کرده و در محل نصب می نماید.

وین بست در انتخاب متریال برای ساخت  پنجره وسواس بالایی داشته و از این رو همواره از  پروفیل ها، یراق آلات و شیشه های برترین و معروفترین برندهای این صنعت استفاده کرده است.  خلاقیت و توان بالای تولد باعث شده است که امروزه ما بتوانیم هر پنجره سفارشی مشتریان را در ابعاد و طرح های متنوع تولید نماییم.

انواع پنجره دوجداره وین بست بر اساس حالت باز شوندگی درب ها

همانگونه که در بالا گفتیم، درب و پنجره سازی دوجداره وین بست به لحاظ فنی توان تولید انواع پنجره دوجداره در شکل ها و طرح های مختلف را دارد. در زیر پنجره های تولید شده بر اساس نحوه باز شدن پنجره را بیان می کنیم بسته به حالت باز شوندگی نوع یراق آلات مورد استفاده نیز متفاوت خواهد بود. شایان ذکر است که در صورت درخواست مشتری برای ساخت پنجره های دوجداره به صورت ترکیبی از حالت های باز شوندگی می توانیم پنجره های با قابلیت ترکیبی را بسازیم.

پنجره دوجداره بازشو تک حالته:

ساده ترین نوع پنجره دو جداره، پنجره بازشو تک حالته است. این پنجره دارای یک محور بازشوی عمودی ساده با زاویه 180 درجه است. به گونه ای که یک سش یا بازشو در سمت چپ و راست قرار دارد. پس از نصب این پنجره محور بازشوی آن به راحتی قابل تغییر به سمت چپ و راست خواهد بود. ساختار این پنجره به گونه ای است که به راحتی برای تعویض پنجره های قدیمی می تواند مناسب باشد. در واقع دیگر نیازی به تغییر فرم کلاسیک پنجره قبلی آهنی یا چوبی قبلی نیست. یکی از ویژگی های مطلوب دیگر این پنجره این است که به راحتی انواع یراق آلات روی آن نصب می شود.

 

پنجره دوجداره بازشو دو حالته

این نوع پنجره دو جداره در دو حالت عمودی و افقی با یک دستگیره باز و بسته می شود. در این پنجره ها با چرخاندن دستگیره به سمت بالا، پنجره به صورت عمودی و تا 45 درجه باز خواهد شد. همچنین با چرخاندن دستگیره می توان پنجره را در وضعیت بازشوندگی مشابه پنجره تک حالته قرار داد و درب پنجره به صورت افقی و تا 180 درجه باز می شود. این پنجره ها برای اماکنی مناسب است که به منظور تهویه نیاز به باز گذاشتن پنجره برای تبادل هوا دارند. برای نصب این پنجره دو جداره از یراق بسیار مستحکم استفاده می شود، به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار است.

پنجره دوجداره  کشویی

پنجره دوجداره کشویی از قدیمی ترین انواع پنجره های دو جداره محسوب می شوند. طراحی و ساخت این پنجره به گونه ای است که دارای لنگه بوده و به صورت موازی و ریلی جا به جا می شود. این پنجره برای بالکن، آشپزخانه، اتاق خواب و … مناسب است. علاوه بر این، این نوع پنجره در دو نوع یک لنگه بازشو و دو لنگه بازشو تولید می شوند. در حالت یک لنگه بازشو یک طرف راست یا چپ پنچره باز شده و به صورت ثابت است. نوع دو لنگه بازشو دو طرف آن متحرک بوده و از هر دو طرف به صورت کشویی باز می شود. یراق آلات این نوع پنجره دارای عمر طولانی می باشد.

پنجره دوجداره  آکاردئونی

پنجره دوجداره آکاردئونی برای نصب کردن در فضای نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و مناسب است. این نوع پنجره فضای بسیار کم تری را اشغال می کند. در مواقع لزوم برای باز و بسته کردن پنجره تمام قسمت های آن از جمله پروفیل بازشو، شیشه دو جداره، می توانید آن را به یک سمت هدایت کنید. به گونه ای که هیچ قسمت از پنجره مزاحم دید شما نباشد. یکی از مزایای این پنجره این است که از آن برای ایجاد ایزوله در فصل زمستان می توان استفاده کرد.

پنجره دوجداره کلنگی

پنجره دوجداره کلنگی به خاطر باز شوندگی از بالا به پایین به این نام نامیده می شود. این نوع پنجره دارای یک سش (بازشوی) تک حالته است. به صورتی که قسمت بازشوی آن بالا و قسمت پایین آن ثابت است. قسمت ثابت و بازشوی این پنجره به صورت استاندارد بوده و قابلیت تغییر جهت نیز دارد. این پنجره برای نصب کردن در حمام، راه پله ها، سرویس بهداشتی، و حتی آشپزخانه مناسب است. این پنجره نیز به چندین صورت تک حالته، دو حالته و کشویی نیز تولید می شود.

پنجره دوجداره بازشوی فولکس واگنی

نوع بازشوی این پنجره مانند درب ون است و به همین جهت طرفداران زیادی دارد. در واقع باز کردن دستگیره لنگه پنجَره عقب آمده و روی ریل کشویی قرار می گیرد. به گونه ای که می تون گفت به صورت پنجره دو جداره باز و بسته می شود. یکی از بهترین ویژگی های این پنجره این است که دارای عایق بندی 100 درصدی است. یعنی با وجود قفل در چهار طرف قاب، عایق بندی و آب بندی به صورت تک حالته است. با این ویژگی ها می توان گفت این پنجره برای ساختمان هایی با ارتفاع بلند مانند پنت هاوس، منازل و ساختمان های اداری مناسب است.

پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره بازشوی فرانسوی دارای دو لنگه لولایی است و از هر دو طرف باز می شود. طراحی این پنجره به گونه ای است که پروفیل مولین همراه با هر دو لنگه باز می شود. بنابراین قسمتی به عنوان جدا کننده در بین لنگه وجود ندارد. این پنجره برای فضای نشیمن، مکان های مشرف به حیاط و تراس مناسب است. فضای بازشوی این پنجره بزرگ است و حتی زمان جابه جایی وسایل هم می توانید از آن استفاده کنید. همچنین به دلیل این که فضای خالی آن زیاد است، در صورت لزوم می توانید از توری پلیسه در سرتاسر آن استفاده کنید.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com